Klachtenregeling – Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Lofvers – Steenderen

Huisartsenpraktijk Lofvers

U bent op de nieuwe website van onze praktijk, hierin worden de e-consulten, medicatie-aanvragen en het inzien van uw eigen dossier nu nog beter en veiliger vorm gegeven. U dient hiervoor wel een nieuw account aan te maken, rechts boven aan deze pagina.
Verder vindt u hier alle informatie over de praktijk, zoals openingstijden, contactinformatie, en medewerkers. Ook kunt u zich online inschrijven als nieuwe patient en uw herhaalmedicatie aanvragen

Ons verzorgingsgebied beperkt zich niet alleen tot Steenderen ook Baak, Rha, Olburgen, Wichmond en Toldijk horen bij onze praktijk.

Keurmerk

Wij zijn al jaren gecertificeerd voor zowel de huisartsenpraktijk als de apotheek, daarmee garanderen wij dat wij hoogwaardige huisartsen- en farmaceutische zorg leveren, die alle zorgverzekeraars erkennen.

Denkt u eraan dat onze apotheek maar 2 x in de week wordt bevoorraad? Dit betekent dat u uw bestelling 3 dagen later kunt ophalen.

In verband met ziekte binnen ons team is onze apotheek deze week donderdagmiddag gesloten! Excuses voor het ongemak.

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.